צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    http://Dr.%20Esther%20(Eti)%20Luzzatto
    ד"ר אסתר לוצאטו
    מנכ"לית קבוצת לוצאטו
    שותפה מנהלת

    למרות שהדוח השנתי של רשות הפטנטים מעלה כי חלה ירידה בהיקף בקשות הפטנט שהוגשו בשנה שעברה, 2023, רוב הירידה נרשמה אצל מבקשים מחו"ל ופחות בחברות ישראליות. זו עדות נוספת לחוסנן של חברות הטכנולוגיה הישראליות גם בימים של אי וודאות כלכלית ומלחמה – ד"ר אסתר לוצאטו מסכמת את מה שחשוב לקחת מדו"ח רשות הפטנטים האחרון.

    למאמר המלא באתר וואלה

    http://Dr.%20Esther%20(Eti)%20Luzzatto
    ד"ר אסתר לוצאטו
    מנכ"לית קבוצת לוצאטו
    שותפה מנהלת

    מאמרים רלוונטיים

    יש לכם עסק? כך תדאגו שלא יגנבו לכם את סימני המסחר – עו"ד אמיר פלמרי לחדרי חרדים
    סימני מסחר, המגינים בין היתר על הלוגו והמותג של חברות ועסקים, הם נכס חשוב ואפילו קריטי. בניגוד לרושם שהם מיועדים רק לחברות גדולות, לסימני מסחר חשיבות רבה גם לעסקים הקטנים והבינוניים. עו"ד אמיר פלמרי מרחיב על חשיבות סימני המסחר במאמר ל"חדרי חרדים".
    קרא עוד...
    האם פיתוחים מבוססי AI יכולים לזכות בהגנה פטנטית?
    מערכות המשלבות פיתוחי בינה מלאכותית (AI) הופכות ליותר ויותר נפוצות בתחומים רבים, החל מבריאות ופיננסים ועד תחבורה וקמעונאות. עם זאת, הדרך לקבל הגנה פטנטית על פיתוחים אלה מורכבת, ויזמים המעוניינים להגן על פיתוחי ה-AI שלהם צריכים להיות מודעים למורכבות זו ולהתכונן בהתאם. עו"פ חיים צ'צ'יק כותב על מספר צעדים חשובים בדרך לפטנט.
    קרא עוד...
    דו"ח של ארגון ה-IP העולמי מגלה: סין מובילה בעולמות ה- GenAI
    מחקר טרי של ארגון הקניין הרוחני הבינ"ל (WIPO) מעלה, כי סין ניצבת בראש טבלת המדינות שהגישו בקשות פטנט בתחום הבינה המלאכותית היוצרת בשנים האחרונות, והיא מקדימה מאוד את ארה"ב ומדינות המערב האחרות הנשרכות מאחוריה. מה אפשר ללמוד מהנתונים על התחום הצומח של GenAI?
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה